stripovani binarek, knihoven [a podobne haveti :) ]

Jan Derfinak ja na demax.sk
Středa Květen 26 14:27:04 CEST 1999

On Sun, 23 May 1999, Michal Safranek wrote:

> Ted ale vaham, jestli je mozne vsechny binarky beztrestne stripnout, aniz
> bych se dockal toho, ze mi prestanou fungovat (pro uplnost dodavam, ze v
> gdb se nevyznam a jejich pripadne core studovat fakt nebudu, protoze to
> {jeste} neumim). Muzete mi tedy nekdo prozradit, jestli je muzu stripnout,
> aniz bych se dockal skaredych veci ?

Podla mna je mozne binarky bez obav stripnut. Ja to tak robim.

> Otazka cislo dve se tyka knihoven ... nepripada mi 2x moudre stripnout z
> knihovny symbol table ... je to vubec z principu mozne (a moudre) ?

Ja som kniznice tiez stripol. (potom, co sa mi pri upgrade z RH 5.2 na RH 5.9
preplnil disk). Jediny vedlajsi efekt, co som zatial pozoroval je celkom
prijemny, gdb sa nesnazi krokovat libc a nevypisuje mi chyby o
tom, ze nemoze najst zdrojaky libc. Kniznice som stripoval s volbou -g.

					jano

PS: libc.a pred stripom = 19MB
    libc.a po stripe = 2MB; myslim, ze sa to oplati.

--
----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones