KDE><GNOME

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pondělí Květen 24 09:31:33 CEST 1999

On Mon, 24 May 1999, Pavel Jelinek wrote:

> Zdravim,
> Dekuji za radu.Gdm mi funguje jenom pokud se prihlasim jako root, pokud se
> prihlasim jako radovy uzivatel, tak spustit nejde. Je to normalni?
> Jestli ano, tak mi prominte mou naivitu, jsem zacatecnik.

   Normalni to jiste neni. Asi mate nekde spatne prava, zkuste se tim
probrat. Taky se podivejte do systemoveho logu, snad tam bude na cem to
shori.

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na rethymno.ujep.cz         The Czech Republic
PGP keyid: 298F8888                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========