KDE><GNOME

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Květen 24 10:18:14 CEST 1999

Jenže gdm, kdm, xdm apod. se nespouští až po přihlášení na konzoli, ale při
startu systému --> změnou runlevel z 3 na 5 == v /etc/inittab
změnit id:3:initdefault: na id:5:initdefault: - projeví se až při dalším
spuštění systému. Bez restartu změníte runlevel příkazem telinit 5 (jako root).

Slávek.