KDE><GNOME

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 24 11:12:42 CEST 1999

On Mon, 24 May 1999, Pavel Jelinek wrote:

> Zdravim,
> Dekuji za radu.Gdm mi funguje jenom pokud se prihlasim jako root, pokud se
> prihlasim jako radovy uzivatel, tak spustit nejde. Je to normalni?
				      ^^^ gdm se spousti jenom JEDNOU na
zacatku - uzivatel si ho nespousti sam ...
> Jestli ano, tak mi prominte mou naivitu, jsem zacatecnik.

GDM, XDM a KDM normalni uzivatel nespousti (a ani nesmi). Funguje to tak,
ze nekdo (root) spusti GDM a to umozni, aby se normalni uzivatele mohli do
systemu logovat (pres GDM). To spousteni GDM se da zautomatizovat pri
startu zapisem do /etc/inittab. Bud zmenite nastaveni runlevelu 3 a
pridate do nej GDM, nebo nastavite runlevel 5 jako defaultni pro start ...

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |