zaujimavy &

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Květen 24 12:12:41 CEST 1999

> (Mate tam drobnu chybu, takto sa sed nepouziva, malo tam byt ed.
> V povodnom maili to bolo spravne.)
>
> Rozhodol som sa to vyskusat.  Urobil som subor jajo:
> jano=isiel&jozo=kracal
>
> napisal som script:
> #!/bin/sh
> ed jajo <<END
> s/&/_AND_/
> END
>
> a nic, nefunguje, iba error.  Cha cha, subor jajo ma v skutocnosti
> dva riadky, druha je prazdna, keby tam nebola...  Upravil som subor,
> aby iba jeden riadok.  Voila, funguje to.

> [...]

No ja som skusal vsetko mozne aj sed aj ed aj iba jeden riadok aj menit
vsetky riadky (1,$) aj doplnit opacne lomitko a stale nic. Ale v linuxe to
ide :-) Lenze ja to robim na Ultrixe a tam to nejde .
Ale nevadi ja som to uz poriesil a nejdem cez subor, taiskto som poriesil
aj ostatne problemy a dakujem vsetkym co mi pomohli.

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/