Logo a prebal na CD - ver. 3 - OMLUVA !!!

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Květen 24 12:30:25 CEST 1999

On Mon, 24 May 1999, Martin Mares wrote:

> Jelikoz nam od soboty az do ted (Pondeli 12:15) nesel POP3 a
> nedosli mi od vas zadne reakce (jestli vubec nejake byly :-) tak to
> posilam jeste jednou. Predem se omlouvam omlouvam se:

Slovo RedHat se pise dohromady! Na zadek.jpg je chyba!
Ten bocni popis kdyz je malymi pismeny "RedHat" tak by bylo lepsi aby to
bylo malymi cele, jinak to vypada dost divne: napr. "redhat linux 6.0 cz"

Osobne bych ty popisy prohodil. Nejdrive bych se chtel dozvedet na predni
strane, ze to je RedHat Linux 6.0 s ceskymi extenzemi a na zadni strane
bych se dozvedel, co ze to tam vsechno je. Kdyz to vezmu laicky, tak jak
to bude lezet v krame :) , tak se kazdy nejdrive koukne na uvodni
stranu, kde bude jasne napsano co se to drzi v ruce a na zadni strane,
pokud ho to zaujme a otoci to, dozvi se dalsi podrobnosti.

R.V.