Logo a prebal na CD - ver. 3 - OMLUVA !!!

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Květen 24 13:28:49 CEST 1999

Dne 24. 5. 1999 Radek Vybiral napsal:

> Slovo RedHat se pise dohromady! Na zadek.jpg je chyba!

To neni pravda. Dohromady se pise jenom v logu (a i tam je slovo hat napsane
tucne, coz ho opticky oddeluje od red), jakozto jmeno distribuce nebo firmy
se pise zvlast. Mrknete se na redhat.com.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison