scp bez zadavani hesla

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 24 12:33:30 CEST 1999

On Mon, 24 May 1999, Marek Antozi wrote:

> pouzite ~/.shosts

Podivejte se na tom vzdalenem pocitaci do souboru /etc/sshd_config nebo
/etc/ssh/sshd_config ... ale implicitne bohuzel normalni uzivatel nema
pravo na cteni ... nicmene jsou mimo jine tri radky, ktere urcuji, jakym
zpusobem je umozneno prihlaseni:
RhostsAuthentication no
RhostsRSAAuthentication yes
RSAAuthentication yes
Na manualovych strankach je popsano, v cem jednotlive spocivaji ... Pokud
je ale u vsech "no", tak se bez hesla proste neprihlasite ...

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |