gcc vs egcs (Problem)

Marek Polak polak na alife.fei.tuke.sk
Pondělí Květen 24 14:51:40 CEST 1999

Zdravim vsetkych :-))

  upgradol som z Debian 2.0 na 2.1 a pod 2.0 som mal simulacny soft,
ktory trebalo kompilovat. Okrem nejakych extra kniznic (BLT, ffi atd..)
zavisi samozrejme na gcc minimalne 2.7.2. A tu je problem. Po upgrade a
zisteni, ze by sa mal ten simulator dat kompilovat pod gcc 2.7.2 a
vyssou nechodi, hlasi chybu, ze nemoze najst include obj/Objc.h a nemoze
linknut libobj. Ojbc.h som  nasiel niekde v
/usr/lib/gcc-lib/i486-linux/egcs-2.91.66 .... ale akoby ho pri
kompilacii kompilator nenasiel. Neviete mi niekto poradit co s tym? Na
co sluzi Objc.h? Co mam downgradnut alebo upgradnut aby som to poriesil?
Aky je vztah medzi gcc a egcs???

Dakujem

Marek Polak