Redhat 6.0 a Oracle 8.0.5

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Pondělí Květen 24 21:49:11 CEST 1999

On Sun, May 23, 1999 at 01:16:01PM +0200, Petr Soucek wrote:
> jak jsem si precetl v nekolika konferencich, Oracle 8.0.5 na Redhat 6.0
> zpusobuje segmentation fault a je to pripisovano glibc2.1. I nam pada.

Na to jsem se ptal vcera, mezitim jsem si precetl v diskusnim boardu o
Oracle na Linuxu, ze je to skutecne glibc2.1. Byl tam odkaz na Redhat 6.0
errata, kde doporucuji relinkovat oracle binary s compat baliky, tedy
libc5. Stejneho efektu pry nekdo dosahl, kdyz binary prekopiroval z
instalacni "staging area".

--
                           home: kubitovi na mbox.[lantanet.]cz
Marek Kubita               http://kubitovi.lantanet.cz/