Redhat 6.0 a Oracle 8.0.5

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Květen 24 23:12:35 CEST 1999

Marek Kubita wrote:

> Na to jsem se ptal vcera, mezitim jsem si precetl v diskusnim boardu o
> Oracle na Linuxu, ze je to skutecne glibc2.1. Byl tam odkaz na Redhat 6.0
> errata, kde doporucuji relinkovat oracle binary s compat baliky, tedy
> libc5. Stejneho efektu pry nekdo dosahl, kdyz binary prekopiroval z
> instalacni "staging area".

libc5? To snad nemuze fungovat, vsude tam pisi glibc 2.0.x, kde x >= 6.

No prave ja jsem ruzne diskusni boardy a fora cetl taky, a neni z nich
vubec jasne, o co jde. Jsou tam i nazory, ze problemy zpusobuje kernel
2.2 a nejaky clovek primo od Oracle tvrdil, ze na RH6 bude fungovat
teprve az verze 8.1.5, cili Oracle 8i, ktera ale bude na Linux k
dispozici az nedky v prubehu cervna.

Proto me spis zajimalo, jesli to nekomu prakticky na RH6.0 chodi, nebo
jestli to nemam ani pokouset. Jsme totiz pokekud v casovem stresu,
nainstalovali jsme Oracle na Netware 5, Solaris 7/x86, ted instalujeme
NT a chceme jeste porovnat Linux.

Zdravi