Modem RockWell 33,6 interni PnP (zda se ze original)

Richard Machát machat na iol.cz
Pondělí Květen 24 23:01:14 CEST 1999

Dobry den,
Nasel jsem si nejake ty materialy co a jak s modemem. Zatim se ho snazim jen zprovoznit, aby alespon vytacel (minicom), ale bez uspechu.

1) Modem, jehoz specifikace je popsana vyse, muze byt jak PnP, tak si ho mohu nakonfigurovat rucne. Zkousel jsem ho nakonfigurovat rucne a tomu absolutne nerozumely windows, ale zato jsem ho konecne videl v Linuxu.
Pouzil jsem prikaz:
cat /proc/interrupts
a byl na IRQ 3 a teoreticky na (dos) com2 (s nicim se to nemlatilo). Zkusil jsem minicom a zapojil ho jako cua1, ale minicom nereagoval, zkusil jsem i ostatni /dev/cua i /dev/modem. Nemuzete mi nekdo poradit jak dale? Dal by se zprovoznit v Linuxu i jako PnP? Mam 5.1 s jadrem 2.2.9.

2) Jak mohu upgradovat cuax na ttySx?

Diky Richard
Richard Machat
machat na iol.cz