Modem RockWell 33,6 interni PnP (zda se ze original)

Jan Marik marik na marilyn.uochb.cas.cz
Úterý Květen 25 09:50:23 CEST 1999

Richard Machát wrote:

> Dobry den,
> Nasel jsem si nejake ty materialy co a jak s modemem. Zatim se ho snazim jen zprovoznit, aby alespon vytacel (minicom), ale bez uspechu.
>
> 1) Modem, jehoz specifikace je popsana vyse, muze byt jak PnP, tak si ho mohu nakonfigurovat rucne. Zkousel jsem ho nakonfigurovat rucne a tomu absolutne nerozumely windows, ale zato jsem ho konecne videl v Linuxu.
> Pouzil jsem prikaz:
> cat /proc/interrupts
> [...]

COM2 = ttyS1 tzn. ze musi bejt  /dev/modem link na  /dev/ttyS1.
Na cuaX se vyprdni. Doporucuji pak minicom nakonfigurovat  tak aby hledal modem primo na /dev/ttyS1 a ne na /dev/modem.
IMHO k jadru 2.2.9 by byl lepsi RH5.2 nebo 6.0.

J.M.