HELP HELP HELP

Frank Licik frankie_fl na geocities.com
Úterý Květen 25 02:56:58 CEST 1999

Dobry den ve spolek,
prosim o pomoc. Instaloval jsem Star Office 5.1 na Red Hat 5.2 Server
Installation + KDE 1.1.
Byl jsem v prvni casti instalace, kdy se odinstalovava stara verze
glibc, ale tam krachlo (bohuzel jsem nezachytil chyby) a od te doby je
system dole. Zkusil reboot, ale uz nejsem schopny nabootovat. Skonci to
hlaskou
VFS: Mounted root (ext2 filesystem) readonly. Tady to zustane viset a
konec. Zkousel jsem i bootovat pres floppy, ale to same. Pres floppy a
potom rescue to navic vypise hlasku
Unable to open an initial console.

Muzu jeste nejakym zpusobem zachranit system???

Diky Frank
Budu vdecny i za info, kde to najit (http)