SQL server

David Šauer davids na orfinet.cz
Úterý Květen 25 21:36:50 CEST 1999

    Za > On 25 May 1999, David [iso-8859-2] Šauer wrote:

> [...]

    Za >  Protoze uvazuji nad PostgreSQL na misto MySQL (i kdyz MySQL je na
    Za > jednoduche veci naprosto super - napr. web) rad bych se zeptal:

Souhlas. Zalezi na pouziti. PostgreSQL ma vyhodu v transakcim zpracovani,
na druhou stranu to databazovy stroj zpomaluje.

    Za >  1. Jake jsou zkusenosti s SPI (Server Programming Interface) ?
    Za >     (bych rad videl i nejake zdrojaky s pouzitim SPI - tedy nejen
    Za >     to malo co je v dokumentaci, nevi nekdo o necem?)

Vim jen o manualu, navic jsem to nikdy nepouzil. Ale melo byt pro lepsi
kontrolu nad DB strojem.

    Za >  2. Jak dobre je na tom s locales (ktera jsou alespon dle dokumentace
    Za >     podporovana) ?

Celkem to jde. Podpora lokales slusna, zatim neco vrze v regularnich vyrazech,
ale ne tolik, aby to pri normalni praci vadilo. Navic do uvolneni 6.5 final
jeste nejaky cas zbyva.
  Podpora multibyte (+ prekodovani) rekneme dostatecna. Databazi je mozne
 ukladat v multibyte a pak si z DB vytahnout data v kodovani, ktere klientovi
vyhovuje. Win1250 neni zatim podporovana, ale uz jsem s Tatsuem Ishiim na
toto tema konverzoval, takze pokud to nestihne do vydani finalni verze 6.5,
(asi ne) bude to pozdeji jako "feature patch".

  Mozna, ze nekdo v konferenci "pgsql na gvid.cz" bude vedet vic ...

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)