SQL server

Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Květen 25 21:43:09 CEST 1999

On 25 May 1999, David [iso-8859-2] Šauer wrote:

> Souhlas. Zalezi na pouziti. PostgreSQL ma vyhodu v transakcim zpracovani,
> na druhou stranu to databazovy stroj zpomaluje.

 Me zajimaji daleko vice moznosti nez rychlost - proto PostgreSQL...

>     Za >  1. Jake jsou zkusenosti s SPI (Server Programming Interface) ?
>     Za >     (bych rad videl i nejake zdrojaky s pouzitim SPI - tedy nejen
>     Za >     to malo co je v dokumentaci, nevi nekdo o necem?)
>
> Vim jen o manualu, navic jsem to nikdy nepouzil. Ale melo byt pro lepsi
> kontrolu nad DB strojem.

 No to SPI by my moc pomohlo, protoze uvazuji co nejvice prace prenechat na
SQL serveru, aby klient byl jednoduchy (a hlavne abych to programoval jen
jednou - a ne v C a pak pro web v PHP atd..).

>   Mozna, ze nekdo v konferenci "pgsql na gvid.cz" bude vedet vic ...
 ... todle jsem potreboval - sice jsem se pred cca. 2 min. 'subscribe' do
nekolika konf. na portgreSQL.org, ale v CZ je CZ :-)))

							Zakkr