jak udelat zpetnou postu

Vilem Vychodil vychodiv na alpha.inf.upol.cz
Středa Květen 26 08:42:28 CEST 1999

On Wed, May 26, 1999 at 05:58:17AM +0000, Ucet konference wrote:

> Dobry den,

Pěkný den,

> mam jeden problem:
> 1) potrebuji zridit jeden mail (treba neco na XXX.cz)
> 2) po odeslani neciho mailu na neco na XXX.cz, by se tazateli AUTOMATICKY
>    vratila zprava - coz by byl bud prosty text, nebo primo vystup nejakeho
>    skriptu.
>
> Vedel by nekdo jak to zaridit ?
> Dekuji za vsechny odpovedi
> S pozdravem
> 							Milan Plsek

	Jestli jsem to dobře pochopil, tak Vám jde o to udělat nějakého
mail-robota, který bude číhat na příchozí poštu a bude na ni automaticky
reagovat, ...

	Šlo by to např. napsát (nejlíp třeba v Perlu :))) tak, že by se
periodicky (řekněme každých 5 minut) spustil nějaký skript (třeba cronem),
který by si přečetl obsah /var/spool/mail/blahblah, vytáhl si z něj zpětné
adresy a poslal na ně nějakou odpověď ...

	S pozdravem,
						Vilém Vychodil