jak udelat zpetnou postu

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Květen 26 09:44:14 CEST 1999

:> 	Jestli jsem to dobře pochopil, tak Vám jde o to udělat nějakého
:> mail-robota, který bude číhat na příchozí poštu a bude na ni automaticky
:> reagovat, ...

odporucam pozriet si man procmailex konkretne sekciu vacation

              :0 Whc: vacation.lock
              * !^FROM_DAEMON
              | formail -rD 8192 vacation.cache

                :0 ehc         # if the name was not in the cache
                | (formail -rA"Precedence: junk" \
                     -A"X-Loop: your na own.mail.address" ; \
                   echo "I received your mail,"; \
                   echo "but I won't be back until Monday."; \
                   echo "-- "; cat $HOME/.signature \
                  ) | $SENDMAIL -oi -t

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting