Httpsd

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Květen 26 12:58:32 CEST 1999

On Wed, 26 May 1999, Igor Bujna wrote:

> Zdravicko,
>
> chtel jsem se jenom zeptat k %subj%. Nasel jsem na www.apache-
> ssl.org apache pro SSL. No a k te prilezitosi se ptam, jestli jde
> nejak nainstalovat apache-ssl a apache(aby jel jak http i https
> demon) a jak.mam rh6.0 a apache v obou verzivh 1.3.6

Jde, httpsd je potom proste jako virtualni host. Je to popsane v
dokumentaci k ssl, jsou tam i ukazkove konfiguraky.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.