Httpsd

Martin Saturka msat6526 na kolej.mff.cuni.cz
Středa Květen 26 13:35:52 CEST 1999

In article <199905261040.MAA12082 na iweb.iweb.cz>,
	bujna na tcioptics.cz (Igor Bujna) writes:
> Zdravicko,
>
> chtel jsem se jenom zeptat k %subj%. Nasel jsem na www.apache-
> ssl.org apache pro SSL. No a k te prilezitosi se ptam, jestli jde
> nejak nainstalovat apache-ssl a apache(aby jel jak http i https
> demon) a jak.mam rh6.0 a apache v obou verzivh 1.3.6
> DIK
>
>     With regards
>                           Igor Bujna

ja sem v Debianovi kdysi zkusil ssl-apache, defaultne se nainstaloval tak, ze
na portu 80 poslouchal httpd a na portu 443 poslouchal jako httpsd. Nevim,
jestli prilis nekecam, ale apache ma schopnost delat virtualni servery, takze
jeden daemon obhospodaruje vic adres (tvari se, ze jde o nezavisle servery).
Nemel by byt problem klidne nainstalovat i vic apachu - kazdy aby poslouchal
na jinym portu - ale to je podle mne blbost.

No a k te prilezitosti se ptam, jestli existuje jiny http server s podporou
ssl nez apache (nemam na mysli komercni). Diky.

	Martin