Q: UltraLinux, predpripraveny NFS root

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Středa Květen 26 17:44:01 CEST 1999

Dobry den,
          Zacnu omluvou: Moje otazka je pravdepodobne lehce mimo hlavni napln
diskuse, ale nenasel jsem lepsi misto. ultralinux na vger.rutgers.edu mi
neodpovedel na subscribe a v jeho FTP archivu chybi prizpevky
z poslednich tri let. List na gvid.cz se zase zabyva jen SparcLinuxem
( a nikoli Ultra), nebo se pletu? No a dejanews tvrdi, ze o
UltraLinuxu zadna diskusni skupina neni. Pletu-li se, zkuste me prosim
nasmerovat.

A tady je ta otazka. Chtel bych vyzkouset UltraLinux na Sun UltraSparc
Creator 30, ale nemohu si v soucasne dobe dovolit vytvorit na disku
novou partition pro Linux. Napadlo mne, ze bych mohl bootovat jadro
pres NFS a root filesystem mit bud taky vzdalene pres NFS, nebo na
lokalnim disku v nejakem podadresari existujiciho UFS disku. Pro obe
cesty bych ale potreboval nejaky snapshot male chodici instalace
UltraLinuxu, ktery bych pak bud exportoval pres NFS, nebo okopiroval
na UFS disk.

Vite o necem takovem? Zatim jsem nasel pouze instalacni CD UltraPenguin, to mi
ale prijde prilis zamerene na instalovani, nic moc dalsiho uzitecneho
s tim asi clovek neudela, ze?

Nejake dalsi poznamky? Diky moc za kazdou radu ci nasmerovani.

Honza

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 5741
For PGP key see my WWW page.