Sybase ASE (Linux a databaze (Bylo: Linux a Oracle))

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Sobota Květen 29 19:56:25 CEST 1999

On Fri, 28 May 1999, Martin Mevald wrote:

> Tentokrat jsem se podival do dokumentace podrobneji :-)  :
>
> 10 GB je limit pro standartni velikost databaze (pokud se u 'create
> database' neuvede velikost; nastavuje se pomoci sp_configure).
>
> Maximalni pocet zarizeni je 128, jestlize budou mit 2 GB, pak je
> max. velikost databaze 256 GB.
>
> Omezeni pro velikost tabulky jsem nikde nenasel.

Informace ziskana ze skoleni o Sybase na Linuxu v sidle Sybase v Praze
jako odpoved na dotaz na maximalni velikost 1 tabulky.
Pomerne pri povrchnim srovnani clovek zjisti, ze treba Oracle je
o generaci dal. Na urovni Sybase je tak MS SQL. O INFORMIXu a DB2 toho
zase az tak moc (zatim) nevim, ale pokud s nimi mate nekdo zkusenosti
hlubsiho charaketuru urcite by me zajimal vas nazor.
:-)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr