ERRATA Re: změna hesla z Winxx

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Květen 26 19:34:07 CEST 1999

On Wed, 26 May 1999, Dan Ohnesorg wrote:

> No kdyz si projdete archiv, tak na tohle tema neco najdete. Ja to
> neprovozuju, takze s tim skusenosti nemam. Ale presvecit by se to nechat
> melo a melo by to jit lepe s sifrovanymi hesly.

Tady melo byt nesifrovanymi hesly. Pokud jsou hesla sifrovana, nedorazi
heslo nikdy na linux v takove podobe, kterou by mohl zpracovat pro zadani
v passwd chatu. Alespon si to tak predstavuji z toho, co jsem o tom
sifrovani ruzne cetl.

Maji-li uzivatele pouzivat stejna hesla i pro pristup pres telnet, tak se
asi bude nutne poohlednout po nejakem tom smb_pam nebo jak se jmenuje
modul autorizace proti NT domene.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.