3com PCI a chyby na karte

Martin Mares mj na ucw.cz
Středa Květen 26 22:47:39 CEST 1999

Zdravim!

> 3c90x mi jedou, na 100 i na 10 v half i full duplexu. jenom ty 3c590, v kernelech 2.2.x
> mi nejedou, cim starsi kernel, tim ta karta byla stabilnenjsi. zacalo to nejak od verze
> 2.2.4 byt nesnesitelne.

   Me osobni zkusenosti s PCI 3Comy jsou: Pokud si clovek koupi tuhle kartu,
ma sanci asi tak 30%, ze bude zabugovana a nebude prakticky vubec s Linuxovym
driverem chodit (a verte mi, neni to chyba driveru -- naopak, Donald Becker
odvedl jako obvykle naprosto excelentni praci a vetsinu rozumne detekovatelnych
a obejitelnych chyb driver opravdu obchazi). Pokud ovsem uz jednou chodit
zacne, funguje stabilne, i kdyz nijak skvele rychle.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"29A, the hexadecimal of the Beast."