3com PCI a chyby na karte

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Čtvrtek Květen 27 10:18:00 CEST 1999

On Wed, 26 May 1999, Martin Mares wrote:

>    Me osobni zkusenosti s PCI 3Comy jsou: Pokud si clovek koupi tuhle kartu,
> ma sanci asi tak 30%, ze bude zabugovana a nebude prakticky vubec s Linuxovym
> driverem chodit (a verte mi, neni to chyba driveru -- naopak, Donald Becker
> odvedl jako obvykle naprosto excelentni praci a vetsinu rozumne detekovatelnych
> a obejitelnych chyb driver opravdu obchazi). Pokud ovsem uz jednou chodit
> zacne, funguje stabilne, i kdyz nijak skvele rychle.

Pokud ovsem neprida do pocitace dalsi CPU coz znamena, ze s 50%
pravdepodobnosti se mu bude ritit zase cely pocitac. :-( (tedy pokud se
nekdy zriti bude ritit i na dale, pokud to prezije nejaky tyden, prezije
to i zbytek zivota :-)

BTW: Jakou 10/100 Mb kartu by jste pro Linux doporucili vy?

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/