mirne offtopic - prenos dat na dalku

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Čtvrtek Květen 27 00:10:36 CEST 1999

Petr Simek <petrsi na jcu.cz> writes:

> Kdysi jsem zkousel pouzit laserovou diodu z ukazovatka :-) Fungovalo to
> pri pokusu asi na 2km s tim ze vysilac byl cisty (jen dioda) na prijmu byl
> dalekohled a fototranzistor. Obecny problem techle laserovych diod je,
> ze jsou prilis pomale - takze realna prenosovka je tak 9600. Take pry
> nevydrzi moc dlouho.

No ja jsem delal podobne pokusy a spise bych to tipl na pomaly fototranzistor
(KP 101). Bohuzel sehnat nejakou vhodnou fotodiodu abych si teorii overil
se mi nepodarilo.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *