mirne offtopic - prenos dat na dalku

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Úterý Květen 18 08:49:41 CEST 1999

In article <E10jcJH-0000uZ-00 na www-tenez.tenez.cz>, Miroslav BENES wrote:
>Ja mam zas ideu zapojit do site sebe :-)
Mnoho stesti a hlavne uspechu.

>Co takhle optika ?

Hledej na siti, na tohle jsem kdysi narazil, bohuzel si nemohu
vzpomenout kde. Myslim ze to dotahli na uspesny prenos na vzdalenost
cca 200m s optikou a infra LED, na vetsi vzdalenost uz to pravdepodobne
bude chtit laser. Neocekavej od toho zavratnou prenosovou rychlost,
ale myslim ze modem by to mohlo nahradit.

Radek Hnilica