OT: Pevna linka na obycajnych modemoch (Was: Pevna linka a Microcom DeskPorte P)

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Čtvrtek Květen 27 08:35:52 CEST 1999

Jara wrote:
> Mel jsem za to , ze kdyz uz se rozhodnu napsat svuj prispevek do
> konference ,
> pisu jej proto , protoze o tom neco vim :o) , tedy s umyslem pomoci
> ostatnim
> ( kdyz uz si od nich necham pomahat , ze , ehm).

Prepacte, nechcem sa hadat, ale:

1. Je pravda, ze nie som ODBORNIK na modemy.

2. Je mozne, ze sa mylim, ale zatial VSETKY modemy, ktore som takto
skusal mi aj takto chodili. Je pravda, ze niektore typy modemov boli
nespolahlive aj na kratku vzdialenost (napr. Zyxel).

Na kratky drot (ktory evidentne :-) nesiel cez ustrednu telekomu) som
skusal modemy Smartlink Archtek 3334 (co je OBYCAJNY dialup modem, nevie
LL) a isli. V sucasnosti ich mame na >10 pevnych linkach. Dalej nam tu
bezi jedna pevna linka na US Robotics Sportster 33600 (pokial viem, tak
tiez je to OBYCAJNY dialup modem, bez LL) a jedna pevna linka na
SupraExpress 33.6 (tiez OBYCAJNY dialup modem). Kedysi davnejsie sme
mali pevnu lajnu, kde na oboch koncoch boli rozne modemy (Archtek <->
Zyxel). Ten Zyxel bol nejaky 14.4 alebo 28.8, uz si presne nepamatam.
Skusal som aj Archtek <-> USR Sportster a tiez to chodilo.

Este chcem poznamenat, ze min. jedna pevna linka (dlzka drotu cca 500
m), na ktorej su Archteky nebezi na drotoch od telekomunikacii a teda
tam URCITE NIKTO NEDODAVA USTREDNOVE NAPATIE a bezi to.

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o.

Môžete mi písať v kódovaní ISO-8859-2