OT: Pevna linka na obycajnych modemoch (Was: Pevna linka a Microcom DeskPorte P)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Květen 27 11:55:32 CEST 1999

Dne 27. 5. 1999 Marcel Telka napsal:

> Prepacte, nechcem sa hadat, ale:
>
> 1. Je pravda, ze nie som ODBORNIK na modemy.

Ani ja ne.

> 2. Je mozne, ze sa mylim, ale zatial VSETKY modemy, ktore som takto
> skusal mi aj takto chodili. Je pravda, ze niektore typy modemov boli
> nespolahlive aj na kratku vzdialenost (napr. Zyxel).

Tak to jste mel asi kliku na modemy, protoze ja jsem to naopak rozbehal pouze
s temi zminovanymi GVC. Mimo jine jsem zkousel treba starsi Maxtech nebo
Rockwell.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison