Reset konzoly

Pátek Květen 28 07:54:15 CEST 1999

Miroslav Lednicky napsal:
> Zdravim uzivatele Linuxu!
>
>     Povedlo se mi nejakym zpusobem pri manipulaci s Xserverem rozhodit
> textovy rezim. Mam ho posypany cajem a pres nej jsou citelna pismenka.
> (Pouzivam nejakou S3.) Prikaz reset jsem zkousel, ale nepomaha. Jde to
Nepouzivate nahodou SvgaTextmode s volbou S3_HSText? Ale i kdyz ne, tak
pouziti stm muze pomoci. A kdyz uz je uplne nejhur, tak si spustim dosemu
s primym pristupem n griku. ten ji squele resetuje a je to v pohode.
> vyresit i jinak nez restartem?
nekdy to jde
>                                   Miroslav Lednicky

				Petr Čech
--
                    cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Debian GNU/Linux  -  maintainer & administrator