Reset konzoly

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pátek Květen 28 08:53:32 CEST 1999

Petr Cech wrote:

> Nepouzivate nahodou SvgaTextmode s volbou S3_HSText? Ale i kdyz ne, tak

To ne.

> pouziti stm muze pomoci. A kdyz uz je uplne nejhur, tak si spustim dosemu

Ani jedno ani druhe nemam nainstalovano. Mam tu jen nejaky setterm, ale s
tim
jsem moc nepochodil (nebo to neumim).

                              Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/