Qmail (Re: linux mail server)

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Květen 28 08:29:07 CEST 1999

Dobrý den,

Jindra Vavruska wrote:

> Qmail ma sice trochu mene obvykly zpusob ulozeni souboru (hlavne
> konfiguracnich), ale zato jsem se ho naucil nakonfigurovat driv nez sendmail
> (neumim to dodnes) ;-)
>
> Chce to nejdriv si vsechno poradne precist a pochopit. Qmail se vam odmeni tim,
> ze bude zcela pruzny a vlacny. Umim s nim napriklad presne rozhodit mail pro
> jednotlive uzivatele domeny, ktera si taha postu z jedineho mailboxu u ISP.
> Odesilatel mailu je nastaven presne podle meho prani, zadne
> localuser na localhost.mailovy_server.muj_isp.cz (to jsem na sendmailu nedokazal
> [...]

To je docela fajn, že tu existuje více lidí, co pracují s qmailem. Já s
ním teprve začínám a pořád otravuju Petra Novotného. Nechtěli byste
udělat list o qmail-u? Buď bychom požádali Yenyu, nebo nabízím prostor i
u nás...

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72