Qmail (Re: linux mail server)

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Květen 28 12:09:22 CEST 1999

On 28 May 1999, David Rohleder wrote:

> To je sice pekne, ovsem proc zakladat dalsi konferenci, kdyz ze v te
> jedne skoro nic nedeje. Nehlede na to, ze spousta otazek muze byt
> obecnych a nevztahovat se primo k urcitemu MTA. Chtel bych se treba
> zeptat na nektere veci v RFC822 - to si mam zakladat novou konferenci?
> Frekvence by byla 1 otazka za pul roku, jedna odpoved do roka.

S tim souhlasim - ja treba pouzivam sendmail. Pokud v pripade problemu
vznesu dotaz do konfery a dostanu odpovedi ze resit se to da, ale pouze s
qmailem, pak zauvazuju o tom jestli by nebylo lepsi prejit. Kazdopadne mit
mnoho konferenci o mailerech, vzhledem k mnozstvi prispevku je dost
nesmysl - bude mrtvo vsude ...