Qmail (Re: linux mail server)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Květen 28 15:24:30 CEST 1999

Jan Marek wrote:
: To je docela fajn, že tu existuje více lidí, co pracují s qmailem. Já s
: ním teprve začínám a pořád otravuju Petra Novotného. Nechtěli byste
: udělat list o qmail-u? Buď bychom požádali Yenyu, nebo nabízím prostor i
: u nás...
:
	Navrhuji pro toto použít konferenci sendmail na linux.cz.
Jejím správcem je tuším Pavel Janík, čili ten by měl říct, co všechno
se v konferenci smí a co ne.

	Jinak se nebráním založení speciální konference o qmailu nebo o čemkoli
jiném na linux.cz, ale myslím si, že konference - má-li k něčemu být -
potřebuje jisté "nadkritické" množství uživatelů a provozu.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //