Pevna linka na obycajnych modemoch (Was: Pevna linka a Microcom DeskPorte P)

Jara jara na faster.cz
Pátek Květen 28 11:42:58 CEST 1999

>Prepacte, nechcem sa hadat, ale:
>
>1. Je pravda, ze nie som ODBORNIK na modemy.

Ja se take nechci hadat , a moje poznamka byla minena opravdu jen
zertem.

>2. Je mozne, ze sa mylim, ale zatial VSETKY modemy, ktore som takto
>skusal mi aj takto chodili. Je pravda, ze niektore typy modemov boli
>nespolahlive aj na kratku vzdialenost (napr. Zyxel).
>
>Este chcem poznamenat, ze min. jedna pevna linka (dlzka drotu cca 500
>m), na ktorej su Archteky nebezi na drotoch od telekomunikacii a teda
>tam URCITE NIKTO NEDODAVA USTREDNOVE NAPATIE a bezi to.

Opravdu jsem zkousel vsechny mozne modemy - bezuspesne. Ovsem musim
podotknout ,
ze delka dratu < 500 m je v pripade pronajatych linek velmi mala - u
nas v Brne neni vyjimkou ,
ze ac vzdalenost vzdusnou carou cini napr. 3 km , skutecna delka dratu
je treba 12 i vice km
a na takove lince ( navic drat 0.4 mm ) se opravdu bez linkoveho
napeti neobejdete - po takovem
drate neprotlacite ani hovor z pobockove ustredny.

>Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
>Vadium s.r.o.

S pozdravem

----------- GSM : 0603 434828 ---------