diald & mgetty

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Květen 28 16:53:41 CEST 1999

Mám jednoho zákazníka, u kterého mám přesně toto nakonfigurováno. Jen mi to
zatím nepřijímá faxy -- asi bude třeba nějak upravit inicializační řetězec
modemu... ale to je již o něčem jiném.

Jen nechápu to omezení? Modem je prostě připraven na obojí. Když je požadavek
z lokální sítě na internet, napojí se. Když to někdo zkouší z venku připojí ho.

Slávek.