diald & mgetty

Vladimir Seleceni vseleceni na willing.sk
Pondělí Květen 31 11:26:19 CEST 1999

Potreboval som si overit, ci sa to naozaj da spravit. Potrebujem to
presne tak ako ste to napisali. Nemal som na mysli ziadne
obmedzenie, len si myslim, ze ak modem akceptuje poziadavku z
lokalnej siete a vytoci cislo na ISP, ze uz asi nebude schopny
s u c a s n e    akceptovat poziadavku z vonku, t.j. z ineho tel.
cisla napr. na stiahnutie posty.