PgSQL & omezeni na 0.5 MB

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pátek Květen 28 20:17:05 CEST 1999

On Fri, 28 May 1999, Milan Sorm wrote:

> PgSQL podle informaci pgsql na gvid.cz uz zvladne v pohode i 74 MB soubor.
> Jedna se o posledni CVS snapshot, tudiz to ted cvicne nainstaluju na kyklopa
> a od tohoto dne je pro mne MySQL pase :)
>
> Jen pro ty, kdo jeste o PgSQL pochybuji...

A o kolik je PsSQL pomalejsi? Jak z minule debaty vyplynulo, tak zde
omilana nepritomnost transakci u mysql je veci, na niz je mozno mit ruzne
nazory (napr. ze se bez nich obejdu kdyz me to pojede nekolikrat rychleji).
Take zde prosla zprava, ze zatim neumi left outer join. Umi nejak vybrat
radky z jedne tabulky, ktera je svazana s jinou, tak, ze jsou to radky,
ktere v druhe tabulce nejsou?

---
Ondrej Koala Vacha