PgSQL & omezeni na 0.5 MB

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Sobota Květen 29 16:30:05 CEST 1999

Fri, May 28, 1999 ve 08:17:05PM +0200 Ondrej Koala Vacha napsal:
# On Fri, 28 May 1999, Milan Sorm wrote:
#
# > PgSQL podle informaci pgsql na gvid.cz uz zvladne v pohode i 74 MB soubor.
# > Jedna se o posledni CVS snapshot, tudiz to ted cvicne nainstaluju na kyklopa
# > a od tohoto dne je pro mne MySQL pase :)
# >
# > Jen pro ty, kdo jeste o PgSQL pochybuji...
# >
#
# A o kolik je PsSQL pomalejsi? Jak z minule debaty vyplynulo, tak zde

POuzivam doma jak MySQL tak PostgreSQL a rozdil v rychlosti nepozoruju. Ale
ja na tom nejedu zadne kriticke aplikace. U MySQL neexistuje neco jako oid
ci rowid, tj. moznost identifikovat radek a naprogramovat si pro to neco
jako editovatelny grid -> proto se mi to hodne moc nelibi (primarni a
unikatni klice tabulka mit nemusi...)

Z ostatniho nevim, left outer join jsem zatim nepotreboval...

Transakce a triggery jsou prima veci, uz proto bych PgSQL dal prednost.

milan