Sybase ASE (Linux a databaze (Bylo: Linux a Oracle))

Martin Mevald martinmv na hornet.cz
Pátek Květen 28 23:02:32 CEST 1999

Zdravim,

Tentokrat jsem se podival do dokumentace podrobneji :-)  :

10 GB je limit pro standartni velikost databaze (pokud se u 'create
database' neuvede velikost; nastavuje se pomoci sp_configure).

Maximalni pocet zarizeni je 128, jestlize budou mit 2 GB, pak je
max. velikost databaze 256 GB.

Omezeni pro velikost tabulky jsem nikde nenasel.