DOSEMU a RH6.0 - i386cs

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Sobota Květen 29 12:04:34 CEST 1999

Tak jsem nainstaloval vcera posledni i386cs verzi RH6.0 a musim pochvalit
ze instalace je primocara a rychla z ftp.muni.cz.

Ale co mi nejde je DOSEMu - z default obrazem freedosu sice jde
ale nemuzuli udelat lredir na dosovskou partition neni mi moc k uzitku.
ALe nemuzu ani instalovat DOS6.22 protoze pri prepnuti na A: zatuhne
stejne jako dos -A.   Zatuhne cela konzola a je uplne cerna.  Vi nekdo v
cem je problem ? Rad bych dosemu pouzival jako driv, ale bez diskety mi je
dost na houby. Nenasel jsem v archivu konference ani v dokumentaci nic co
by to vysvetlilo. Zkousel jsem vybnout video a bios cache, ale nic.
Nakonec jsem zjistil, ze nastaveni $_console(1)  zacne zobrazovat a po
dosemu -A se dokonce objevi krome copyrighu DOSEMU i  hlaska
Starting MS-DOS  (z boot diskety) ale pak vse zatuhne.  Pokud bootuju
  freedos (tj volam jen dos) a dam "a:"  tak se sice prepne prompt
A> ale pak to zatuhne. Pokud dam po C>  prikaz "dir A:", tak to dokonce
vypise i obsah diskety a pak zatuhne.

Poradte jsem bezraden.   Je to chyba DOSEMu, nebo kernelu ci co?

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *