Chyby po upgrade RH5.1 --> RH6.0 ... Vyreseno !!

Jaroslav Pribyl Jaroslav.Pribyl na setuza.cz
Sobota Květen 29 12:06:02 CEST 1999

>Preji pekny den,
>

>po provedenem upgrade  se mi vyskytly tri celkem neprijemne chybky. prvni z
>nich se projevuje u MC. Pokud dam Ctrl+O tak se sice MC schova, ale vypise
:

>subshell.c : couldn't open master side of pty. pty_open_master: No such
file
>or directory.
>
>dalsi s tim plyne z te prvni, pokud v X spustim terminal, tak se otevre jen
>prazdne okno bez shellu.
>
>treti je taky docela zahadna, pri pokusu o telnet a tu upgradovanou masinu
> [...]

Nakonec jsem to nasel sam. Bylo to tim, ze pri upgrade se pridava do
/etc/fstab dalsi polozka ohledne tps. Ten instalak to tam sice pridal, ale
ne na novou radku, ale na konet te posledni !! Takze po male opravicce je
vse OK.

Az budete nekdo delat takovy upgrade jako ja, tak si na to dejte pozor.

Pekny zbytek tydne preje

Priba