ide0: reset: success

Michal Ludvig ludvigm na sun.felk.cvut.cz
Sobota Květen 29 20:33:02 CEST 1999

Ahoj vsichni,
Ted jsem se par hodin trapil s nasledujici hlaskou pri bootovani:

[...]
VFS: Mounted root (ext2 filesystem) readonly.
hda: irq timeout: status=0x58 { DriveReady SeekComplete DataRequest }
hda: disabled DMA
ide0: reset: success

a dal uz nebylo nic. Stalo se mi to s kernelem 2.0.36, kdyz jsem mel v
lilo.conf append="mem=256MB" ackoliv ve stroji bylo jen 128MB.

Treba to nekomu pomuze, az mu kernel bude psat neco podobneho. Ja uz jsem
se bal, ze mi ten disk (nebo radic) odesel, protoze ta hlaska je
opravdu takova vserikajici, ze clovek hned vi, kde je chyba :-) Nakonec
stacilo prepsat lilo.conf.

Mejte se
Michal Ludvig