ide0: reset: success

Pondělí Květen 31 10:17:34 CEST 1999

On Sat, 29 May 1999, Michal Ludvig wrote:

> VFS: Mounted root (ext2 filesystem) readonly.
> hda: irq timeout: status=0x58 { DriveReady SeekComplete DataRequest }
> hda: disabled DMA
> ide0: reset: success

Ja jsem podobneho naposled videl u disku, ktery mel spatne napajeni, coz
zpusobovalo, ze se pri mirne mechanicke stimulaci vypinal.

Ze to takhle reagovalo i na absenci RAM je zajimava anomalie... nejspise
se mu podarilo naalokovat neexistujici pamet zrovna pri provadeni nejake
diskove operace, ovsem DMA radic z toho asi byl nejaky nervozni, ze ma
zapisovat do cerne diry, takze se ta operace zakousnula.

Mozna by nebylo od veci, aby si jadro otestovalo, jestli tam ti brouci
opravdu jsou. Co se da rozumejsiho delat na platforme, jejiz ideove
vychodisko je "640k is enough for everyone," ze? :)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"