HP WebJetAdmin

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Neděle Květen 30 00:23:59 CEST 1999

Mam takovy dotaz.
Podarilo se vam nekomu to rozbehnout?
Asi jsem presne nepochopil, jak to ma fungovat. Nedari se mi pri instalaci nove
tiskarny projit pres zadavani root usera, root hesla a yadani noveho hesla.
Parad mi to rika, ze jedno z hesel je spatne. Jakeho uzivatele a heslo to po me vlastne
chce, jak ho zadam.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe