(STOP)Re: Linux je lahky na hack

Patrik Ostrihon patrik na pa3k.sk
Neděle Květen 30 17:04:28 CEST 1999

	Zdravim,

	zase hrozi rozputanie vojny linux verzus NT, takze to radsej
stopnem.

On 30 May 1999, Pavel Kolesnikov wrote:

> no, nebudeme mlzit... samozrejme, ze byl :)

	Ano jeden z akterov bol adnim od 'doda'. Dodo vtedy hacknuty
nebol.

> ona cela ta stranka je velmi povedeny vtip... :)

	Ano ide o vtip. Utahovali sme si z kurdta. Kazdy z toho rozhovoru
je linuxak, kazdy z nich ma skusenosti aj s inym UNIXom ako s linuxom a s
linuxom pracuju viac ako 4 roky. Takze by som prosil, aby sa to dalej
nerozoberalo. Islo o srandu. Proste bola chut si utahovat a kurdt bol
vdacna obet :). Proste su stavy ked sa cloveku nechce pracovat, tak robi
vsetko mozne len to co ma nie. Pokial z toho nebolo nieco niekomu jasne
nech si to pride vykonzultovat na irc alebo sukromne postou, nie cez
konferu, ta sluzi na nieco ine.

							pa3k

(este dobre, ze na tej stranke nieje zaznam toho, ako sme si z jedneho
utahovali ze sme agenti SIS :)))))))))  )