Null-modem a sitovka (was: Re: mirne offtopic - prenos dat na dalku)

Alexandr Nikolski sash na mujmail.cz
Neděle Květen 30 09:44:41 CEST 1999

Dobry den,

Mam tri otazky:

1) Mohl by mi nekdo napsat, jak udelat null-modem a jaky dratek pro co
slouzi? Chci totiz spojit dva pocitace pres IR diodu, ale nevim kde na
null-modemu je vysilaci signal.

2) Podarilo se nekomu spojit dva pocitace pres IR diodu na rychlosti 4Mbs?
Pokud ano, jak? (Pokud mozno podrobny navod).

3) Nevite, jestli se daji spojit dve sitovky pres IR diodu (docetl jsem se
ze jedna dioda snese 10 Mbs, takze kdyz vzit 10Mbs nebo pomalejsi sitovku
a diodu pripojit na vystup sitovky...)?

Chci spojit dva pocitace pomerne velkou rychlosti a nevim, co je nejlepsi.

Predem dekuji za odpovedi.

Alexandr Nikolski
sash na mujmail.cz
alex.nikolski na ostrava.czcom.cz