Samba & Win NT

LacziSte na ipb.cz LacziSte na ipb.cz
Pondělí Květen 31 17:09:04 CEST 1999

> Pravdepodobne je problem s heslem toto by melo pomoci:
>
> Registry file to enable plain text passwords in NT4-SP3 and later
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Rdr\Parameters]
> "EnablePlainTextPassword"=dword:00000001
>
> Po teto uprave mi chodi NT se Sambou OK.
>
> JT
mne chodi NT se Sambou OK i bez plain text pass:
zde smb.conf:
-----------------------
workgroup = .....   # zde jmeno NT_domény nebo pracovní skupiny
netbios name = ... # jmeno linuxu se sambou
security = SERVER # to kdyz mam loginy na linuxu ale overuji v NT PDC
encrypt passwords = YES # proto ne plain text na NT
update encrypted = YES
password server = .... # jmeno NT PDC
local master = NO # to aby vas NT admin nepovesil
browse list = NO   # zde plati predchozi ;-)))
	stefan