Samba & Win NT

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Květen 31 17:53:31 CEST 1999

Nechci ověřovat uživatele u NT (jsou zapnuté příližitostně) a tak jsem
nastavil plain password.

Nyní je ale při přístupu z NT na Linux vyžadováno jméno a heslo. Když však
odklepnu nabízené údaje (s prázdným heslem), tak se bez problému přihlásím.
Ale to odklepávání prázdného hesla se mi nelíbí...
Není ještě nějaká rada na toto?

Slávek.