Zamykani casti souboru v sambe

Radek SKOKAN rskokan na lapeco.cz
Pondělí Květen 31 17:12:36 CEST 1999

Zdravim,
chaoticky jsem se na to ptal uz v patek - bez odpovedi.

Dali jsme na sambovy server ucetni program do te doby behajici z
netwaru. Rychlost byla pekna, ale jen pro jednoho uzivatele. Jakmile si
to spustil dalsi clovek, programek mu napsal, ze jina stanice vyzaduje
jedinecny pristup k datum a konec. Myslim, ze Samba zamyka cely soubor,
misto aby zamkla jen kousek. V smb.conf bylo vsechno co souvisi se
zamykanim nastaveno implicitne, takze podle manualu by to melo zamykat i
kousky.
Nejdivnejsi na tom je, ze kdyz jsem nastavil "locking = no", chovalo se
to porad stejne.

V archivu konference jsem nic pouzitelneho nenasel, jen to, ze FoxPro
jim tam chodi, tak to musi i nejak umet zamykat a ja se nijak nemuzu
nijak dopatrat, jak to nastavit. Mimochodem ten nas program jsou Money
2000.

Diky za vsechny odopvedi.
Radek